Vereadores Municipais prestigiaram festividade de 7 de setembro

Os Vereadores Municipais prestigiaram as festividades em comemoração ao 7 de setembro, organizado pela Secretaria de Educação, Cultura e Turismo.

Além da execução dos hinos e o hasteamento das bandeiras do Brasil, Minas Gerais e Cristais, os alunos das escolas e CEMEI’s municipais apresentaram números musicais para as autoridades presente, professoras, diretoras e vice-diretoras, pais e população que compareceu  ao evento.

This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative.